KUNDEN HAR ALLTID RÄTT, eller???
det var illa, riktigt illa. går inte att förklara hur otrevlig ägaren var(en utav dom, den andra är hur gullig som helst,men var inte där)
det finns inga ursäkter för hur dom betedde sig där igår, jättetråkigt tycker jag eftersom jag alltid har gillat det stället.
vi fick vänta på maten i över en timma,fick gå in & fråga efter den i två omgångar & fick otrevliga svar tillbaks. sen när maten väl kommer, då är det fel i beställningen och maten är kall. melina & camilla, som var missnöjda sa detta & bad om att få det uppvärmt och riktigt. det var inte populärt, för efter detta blev det ett himla hallå från deras håll.
inte nog med att vi vart missnöjda, utan även bordet bredvid oss fick vänta extremt länge på sin mat och var inte heller nöjda(dom gick utan att betala till slut!)
men att det kan bli fel i beställning & så vidare kan man ju förstå såklart, men då kan man väl få en liten förklaring eller ursäkt??
vi gick iafl in för att betala och jag sa att det var väldigt tråkigt att det blev sån trist stämning när man går ut för att äta god mat & ha trevligt.
då fick vi utskällningar i restaurangen och ägaren hängde över disken och skrek på stackars melina & camilla. sen har hon mage att säga "Har man inte tid att vänta på sin mat, så ska man inte gå ut på restaurang" samt "Om ni inte har tid, kan ni gå till McDonalds istället".här vart vi på bristningsgränsen och vi fick inte en enda antydan till ursäkt för att maten var sen, varför den var det eller varför hon betedde sig så illa och oproffsigt.
jag sa det hela tiden, att det enda ni behöver göra är att be om ursäkt för att maten dröjde. så hade det varit lugnt! hur svårt kan det vara att vara trevlig mot sina gäster?
MEN DÅ SÄGER servetrisen högt i hela restaurangen att "Vi är alingsås mest etablerade restaurang och vi BEHÖVER inte er!"
HA HA HA! hur smart är det att säga så?? förstår hon inte hur mycket hon förlorar på det?
gaaaah, förstår att ni inte kommer uppfatta detta som så hemskt som det var, men detta höll på i typ 1-2 timmar och mycket otrevligt fick vi vara med om kan jag lova!
ska knåpa på mitt livs första Dagens Ris nu faktiskt!
pussssshej!
va inne på at:s hemsida men ja hitta ingen länk till dagens ris. kansek inte går att skicka in via internet eller nåt:S skumt!
haha så sjukt! visst kunde vart stressigt och allt kanske hade gått snett den dagen men man måste hålla god min mot kunderna! Att dom tror att dom har råd att behandla vissa kunder såhär är fanimej en gåta dessutom LILLA ALINGSÅS, jag är ju som du vet så jäkla konsekvent när det gäller sånt här och kommer ALDRIG gå dit och äta igen! Dom förlorar inte "bara" er 3 utan en hel drös annat folk (hoppas jag!) alla bryr sig ju inte så mkt som vi. Har ju fortf inte vart på china ännu sen dom tjafsade om några kronor..? :D tror dom bytt ägare sen dess dock...Dagens ris! Kram lillacolken
vilken restaurang handlar det om?
Men gosh!?? :O vilken riktig jubel idiot det låter som, tycker aboslut ni skall skicka in dagens ris! helt klart...usch, hehe..kram!