shit

vad veckorna går fort?! snart är det redan helg igen o på lördag blir det skoj! 20grader, sol, uteservering, god mat & massa gott o dricka.
kollar på Efter Tio nu och där är en brud som bor i helt ensam i en grotta på gotland från maj till oktober varje år, hon har tre barn och en man?? men hallå? hur kan man göra det? men hon är hemma o hälsar på ibland. haha.

igår var fin dag, började hos älsklingen i göteborg o sen åkte vi hem ihop o jag gick o träffade Carro, Sarah och Emelie på stan..vi gick där i många timmar tills vi tillsammans med jonas avslutade med en fin pizza på kungens! sen gick vi lite till på stan & sen blev det några öl o Lika Par Leka Bäst hemma hos Emelie & Isac. kulkul!

nu ska jag göra mig iordning o ge mig ut i solen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0