Sova på soffan

finns det egentligen något skönare? dock inte lika roligt när man vaknar EFTER sitt favoritprogram och inser att man missar det.. men då är det tur att datorn finns en stund. fast ska snart sova på riktigt, ligger redan så gött i sängen.

Kom ganska nyss hem från en teater, som vart grym! Dom Andra hette den och byggde på gamla goa Kent-låtar, vart sjukt mycket bättre än väntat.. Jag mamma o pappa mötte upp med Carro och Stefan, vars dotter är en av dom som skrivit och regisserat pjäsen. Den kommer tillbaks igen i höst, eftersom den har blivit en sån stor succe, då tycker jag ni ska hålla ögonen öppna och gå på denna grymma teater!
Dessutom läste jag precis nu att Kent ska släppa en ny skiva, ska bli spännande!

Idag har varit en go dag i solen, har struttat runt med Emelie, eller mest suttit i solen egentligen.. hälsade på Isac uppe på hans jobb o hade det gött med wienerbröd :)

Nu blir det lite bloggläsande innan john blund kickar in! Puss och godnatt!







Kommentarer
Postat av: mliiii

Haha! struttat omkring är verkligen rätta ordet för idag ja! :D men vi glömde ju akvarell stunden!

Vad roligt att teatern vart bra! Är sjukt trött jag med nu, vi hörs imon eller i helga:) Pöss!

2009-04-24 @ 00:46:18
URL: http://mlik1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0