godnatt

ligger i sänga med lappisen, nyduschad o fin! ska läsa min nya tidning och sen däcka som ett litet barn. sjukt trött
tror dessutom att jag börjar bli lite sjuk.. förkyld osv. får bara hoppas det inte är någon svineflue. är livrädd för den. behöver man det, tror ni?

imorgon blir en fin dag, börjar iofs jobba 16 - 21, men efter det blir det hem till jonas nya lya och hjälpa till o greja! han flyttar in imorgon. känns så kul! kommer väl ta ett tag innan det blir ordning på torpet, men kommer bli grymt.

igår var föresten en grym kväll. satt hos lucas först ett härligt gäng och sen blev det stures för lite öl & bowling! amazing att jag kunde slå 6 strikes med så många glas rödvin innanför västen.. hmmm. aja, kul vart det!

NÄ,nu har jag inte tid med er längre!, som pappa brukar säga.

godnatt goingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0