greece

packar,packar,packar.. känns ändå hela tiden som man  glömt någonting. hur många gånger ska man behöva dubbelkolla liksom?? får helt enkelt tro att jag har det viktigaste! åker inte förens på efteermiddagen heller så har ju lite tid imorgon.

nu ska jag gå och möta jonas och sen till statoil för att handla ramlösa & tidning till planet maybe. sen blir det myspys kväll hära, kommer ju sakna min fina jonas förståss! men en vecka går ju så fort ändå.. ska bli så härligt! :)
han ska även hjälpa mig att skriva ett cv lite snabbt, har ett jobb jag ska söka!!! jag håller verkligen tummarna för detta jobb!


har också träffat godingen Havanna idag ju, o om hon var söt på bilderna kan ni ju gissa att hon var söt i verkligheten? herreguuud vilken liten docka!! så himla fin liten familj! :)
emelie föresten, carro glömde sina brillor hos er förut, så om ni är hemma imorgon förmiddag springer jag snabbt upp & haffar dom innan vi far! :) ringer imon!


Puuss & godnatt vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0