lackat

sitter o målar naglarna, hatar att jag aldrig kan låta det torka ordentligt. får alltid göra om det. men nu ser det fint ut & detta är mitt favorit nagellack på sommaren.. Mavala miami 75.



nu ska jag äta lite grann och sen bär det av till jobbet. direkt efter det blir det att hjälpa jonas att komma iordning i lyan som sagt. blir kul! är ledig imorgon, skönt.

sitter & kollar resor o har nog kanske bestämt mig för ett nytt spännande resmål.. jonas kankse inte kan åka med mig dock, för han har praktik i augusti & september. kan inte missa det såklart. därför blir det kanske jag & carro som åker faktiskt, det blir också bra, såklart. annars åker jag själv. måste ha sol. ska lösa sig detta! jobbar 10 dagar till sen har jag min "semester".

nu, mat!

Pusssssii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0