underbart!

först, GRATTIS våra fina  vänner, Emelie & Isac till er underbara Havanna! så underbart bedårande söt, ni har verkligen lyckats hörni :) längtar tills imorgon då vi får träffa er lilla familj! :) carro kommer till stan imorgon så ska vi träffas allihop & mysa!

jonas är på "jobbet" eller sin praktik här i stan, där ska han hålla till nu i 10 veckor! så jag sitter hos honom o kikar lite på datorn.. har egentligen inte tid, måste hem o packa, fixa alla småsaker & gå till apoteket innan vi åker på torsdag.
men det hinner jag, brukar vara så här ju. sista sekund. så verkar det vara för de allra flesta ju!

föresten,drömde att jag var o hälsade på dig i natt merikan. miss u kompis!
snart får du besök på riktigt iafl, kul för eeer :)


nu ska jag snabbt slänga på mig kläder, koka ägg och sen in till stan!
Puuuss&kram!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Aaahh! Hade inte det vart toppen om det var pa riktigt och inte en drom! :) Men imorgon kommer Hanka! Snacka om att jag ar nervis. Vi far skypa snart!! var lange sen nu.. Ha det sa skoj pa eran resa i alla fall sa kan vi horas nar du kommer hem :) MISS UUU!!!

2009-08-26 @ 06:59:13
URL: http://blogs.merikan.com/alex
Postat av: Anonym

cilliii taack gummssiis!!! snart ses vi ;) puuss

2009-08-26 @ 11:24:35
Postat av: Anonym

2009-08-26 @ 11:25:04
URL: http://mlik1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0