dan före dopparedan!

Godmorgon!
Idag är jag uppe tidigt & är kors i taket, redan påklädd & klar.. ska knata ner till stan nu & handla julklappar med resten av alingsås antar jag. Löning idag & allt ju. jaja, vi är ju inte så många i denna lilla stad!
i värsta fall får jag ta tåget til allum eller göteborg sen.. Måste ju ha grymma klappar ju!

ikväll efter shoppingen blir det kanske ett välförtjänt glas vin någonstans & imorgon är det ju underbara julafton!! skall bli så mysigt & läääängtar efter julmaten. Även fast man tröttnar på det redan på juldagen så är det himla gott faktiskt.. men mcdonalds brukar sitta bra på annandagen! :)

näää, vi kanske ses på stan hörni! Merryyyy xmas!! :)

Pussss,cilli.





min bängbula & jag!! älskar den, varm & go! adioos!,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0