Happy neeew yeeear, happy new year..

Hej vänner!
Nu sitter jag här sminkad & färdig. redo att åka till milla & andre och äta lite middag innan vi ska till moa & robert och äta plockmat och annat gott kl 18.00! dom bor grannar så ingen lång bit att gå som tur är.. sjuukt halt ute.

mamma & pappa ska ha gäster ikväll och FY SAAAATAN vad god mat dom står och lagar nu. oxfile med pesto & parmaskinka och potatisgratäng som doftar ljuvligt.....plus madeirasås........ MMMMMMMMMMM. hoppas det blir lite över till mig imorgon. bakismat. mm.


nä nu ska pappa skjutsa bort mig & jonas!


GOTT NYTT ÅR MINA KÄRA VÄNNER!! Håll i hatten & ta det lugnt ikväll! PUUUSSSSSkram cilli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0