mätt,

Hej hej! har precis ätit lunch här.. rester från julbordet, har ju huuur mycket mat som helst kvar här hemma!

julen har varit jättemysigt & lugn o fin.. Tilde & mille var så glada här & inte rädda för tomten heller :)
sen var det juldagen & jag köpte en biljett till hotellet i sista sekund.. i lördags blev det lite vin & så på mangiamo & igår var vi helt utslagna hemma i jonas soffa.. :) sov länge idag också, men det behövdes nog. nu blir det lugna puckar fram tills på torsdag, då vi äntligen bestämt vad vi skall hitta på. Vi kommer hålla hus hos Moa & Robert, blir trevligt! frågan är vad man ska ha på sig.. får nog ta en kik på stan imorgon efter jobbet!

nu ska jag bara göra mig iordning sen bär det iväg till jobbet.. sover i ingared sen eftersom jag börjar 7.30 imorgon!

tjillivippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0