så rätt

Hahah

"5. Laila Bagge berömde Erik för att han var bra "stylad". Jag kan inget om "styling",
men jag kan tänka mig att bli berömd för "god styling" av Laila Bagge kan likställas med att dömas till döden."

ur världens bästa blogg; Alex Schulman!
http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen


hahha så rätt. seriöst, hon brukar se ut som ett spektakel, men VAD HADE HON PÅ SIG IGÅR??? hur såg hon ut? shiet..


nä nu ska jag sparka upp jonas & melina, som sov här i natt.. så vi kan äta tacos och sen ge oss ut på stan! kanske borde vara bakis idag?? men icke då, det är la skönt! särskilt eftersom det vankas galej ikväll också!

Trevlig lördag! Puuuusss, cilli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0