vilken underbar dag!

perfekt vinterväder! lagom kallt och sooool och frost!! kan det inte få vara såhär nu, tills våren! får ju gärna komma snö också förstås.

nu ska jag in till stan, möta upp mamma & handla lite. trodde att carro skulle med också men hon sov fortfarande när jag ringde så blir väl inget med det idag! imorgon fyller syster emelie år & ska ha lite kalas, som jag inte kan komma på för jag jobbar 16-21. tråkiiigt.
jobbar ikväll också.!

haha, ni som inte har läst på facebook vet inte vilken skräckupplevelse jag upplevde igår. Skulle som vanligt koka ägg till frukosten.. och tyckte mig först skymta att vattnet såg lite rosa ut och tänkte att det kanske hade varit typ te i kastrullen innan, men icke då. när jag kom tillbaks till spisen efter 5 minuter såg jag att ett av äggen hade spruckit och färgat vattnet BLODRÖTT. tjockt knallrött vatten. höll på att svimma, r.i.p little birdie!
så i morse blev det inga ägg! kommer kanske dröja ett litet tag.


nä nu blir det stan!!
hesk dok! Puss

Kommentarer
Postat av: Syster E

Men du får ju gärna komma innan o äta tårta, vet du väl :). Kram

2009-12-02 @ 14:35:02
Postat av: moa

HAHAHAHAHAHA rip little birdie HAHAH du ær før go

2009-12-18 @ 21:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0