colouring

är hemma hos jonas efter en god dag i värmen.,. LEDIG IDAG! har fikat med sarah och melina i brobacka, sen åkte jag melina & jonas till vinden o leta prylar till lyan, hittade dock ingenting idag.. sen god tortellini & olivlunch här och nu har jag satt igång att måla en tavla.. känner att man är lite ringrostig dock så får se hur det blir, och vad det blir. men kul är det.. känner mig redo att börja sätta igång igen!

niclas kommer snart hit och dricker en öl eller två.. blir najs. nu ska jag fortsätta! SAYONARA!





Kommentarer
Postat av: moa

hihihi sötis. kom bara kom och hälsa på!!! puyssssss miss u

2009-07-21 @ 14:28:07
URL: http://vidrog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0