goodnight

vet att min blogg är helt värdelös, borde stänga den. kanske börja med en annan istället. eller inget alls. det är nog inte min grej, det här.

hur som helst, har jobbat hela helgen och idag, jobbar imorgon.. jobbar jobbar jobbar. det är kul, men samtidigt suger det. vill aldrig ha ett vanligt jobb. vill bestämma över mina egna timmar, min egna tid.
äsch, lite mer positiva vibes vore väl bra här vaa!
ledig på onsdag iafl, andre sa att dom ska till liseberg då, vore ju gryyymt.. varken jag eller jonas har några pengar dock.. men vore grymt! får se.
kanske far till jonas sommarstuga i helgen,verkar inte vara så många som kan följa med, men vad gör väl det? båt och lite sol och lite grill och god öl är ju aldrig fel ändå.

ska föresten sätta igång och måla snart igen. färger ska inhandlas och dukar ska spännas! jajjämensan.. har saknat det där lite grann. blir bra.

har inte heller berättat för er att jonas har köpt en lya, en stor etta här i stan och det kommer bli grymt där när det blir klart och jag ska bada badkar varje dag. inflyttning om bara två veckor så blir kul!


hit svischar vi med båten, mysigt ha!




nu ska jag gå ut och möta jonas sen går vi hem och sussar som små barn. Puss kompisar

Kommentarer
Postat av: mliii

Vad roligt!!! lägenhet?? vart nånstans? blev det östlyckan??:o då måste vi få komma o hälsa på ;)

pusss

2009-07-14 @ 13:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0