peacocks&feathers

sitter på mitt rum och målar.. hade iafl tänkt att måla. men fick till slut inse att jag inte har en enda duk eller bra fungerande pensel kvar. måste inhandlas!! så blev tyvärr bara lite kladd med akvarellen sålänge... och det är inte riktigt min grej. olja is the shit!!!1 synd att man känner sig inspirerad för en gångs skull o så har man inget att fåå ut allt på! jaja, den kommer väl tillbaks.

saknar jonas nu, men snart kommer han hem. ååååh.
hoppas ni har kul hjärtat! :)

imorgon blir det jobb.. 12.30 - 21.00 sen kommer min snälla kusin och hämtar upp mig och kör mig raka vägen till 83årsfest,,(moster lise, kusin robin och kusin simon fyller alla år.) blir fint.
sen är jag ledig söndag måndag, då kommer haaan hem o det blir såklart mysigt ju,.

har varit hemma hos sarah ikväll.. balkonghängt med henne o melina o haft mys,.!


nu ska jag föna håret. göra mig natteeeeklar och lägga mig i sängen med datorn istället.. (bästa vännen för tillfället.)
pussss ciaoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0