fikafika

jag & jonas kom nyss hem från en fika med ett skönt gäng på stan. fast nu är jag hemma hos mig & är sjukt glad att jag kom hem innan himlen öppnade sig & regnet öser ner. att det kan regna såhär mycket.. fy vad tråkigt.
äter en god räksmörgås och kollar på cashmere mafia, den är inte så bra. det är tom väldigt dålig tycker jag det verkar som..
Sen blir det myskväll med jonas & sista avsnittet av söndagsparty! blir fint.

Alexandra, jag saknar dig så mycket! drömde att du kom hem i natt och att jag sprang och kramade dig, men tyvärr så kramade jag dig för hårt och du trillade och slog i huvudet i marken och började blöda och blev sur på mig för all framtid. Låt det inte hända när du kommer hem på riktigt. :) miss u love u!


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ah jag saknar dig sa himla mycket med!! haha, ne jag lovar att det inte ska handa! haha, sotisen. Tack for vanner boken forresten. Jag blev sa himla glad. puss&kram love uu!

2009-06-08 @ 07:02:55
URL: http://blogs.merikan.com/alex

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0