hej alla fina

Har nyss kommit hem från promenix med älsklingen. innan dess vart det jobb. känns tungt när det är så fint väder, fast det gick bra ändå! är ledig nu fram tills måndag så imorgon på förmiddagen ska jag och jonas äntligen träffa emelie & isac och åka ut o sola o bada och kanske äta något gott! på kvälllaaa blir det lite ölbrännboll vad det verkar! bra fredag får vi tro och hoppas!

behöver verkligen ha en ny bikini,, men hittar inte så många som faller mig i smaken i år..
exakt en sån här vill jag ha:



Nu ska jag titta färdigt på Seinfeld och sen duscha o göra mig iordning och sussa så gott. upp tidigt imorgon ju!"

Puussss & godnatt. Hesk dok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0