världens roligaste blogg

jag har världens roligaste blogg, jag vet!
min kamera används inte speciellt flitigt, typ aldrig numera.. jättetråkigt och skall bli bättre på det. midsommarbilder o framåt skall jag försöka att lägga upp, det är ju roligare med bilder. såklart.

vad ska alla göra på midsommar? vi ska ha grill &mys, 5kamp o god dricka i ingared, blir en hel del folk & tror det blir grymt!
köpte en söt klänning igår också,till midsommar.. stod mellan knallrosa och svart. kände mig tråkig som alltid kör på svart så då blev det en rosa! blir nog fint.mh!
fick hem mitt paket med kläder igår med sidentunikan i turkost och sandalerna, dragkedjan på sandalerna var dock trasig så fick skicka tillbaks dom och vänta så snällt på ett nytt par. fan. vill ju ha dom nu.

imorgon är jag ledig och caroline kommer hit & mamma ska fixa våra hår & så ska vi äta god lunch o mysa. inte ofta carro san är hemma i texas längre så det blir kul :)

snart kommer sexandthecity & innan det blir det fotbad. Puss kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0