godmorgon föresten


ja, godmorgon glömde jag säga förut.
Solen kikade iafl fram en liten stund här nu o det är ju bra.

Var föresten på vip-kväll på Gina igår, haha. 20% på allt o det är aldrig fel.. blev ett par rosa brillor och en svart klänning. Hade ett par leggings som hade gått sönder så fick pengar för dom och det hela resulterade i att jag inte behövde betala en krona för det jag köpte, fick till och med tillbaks 12,50! :D

Är ju ensam hemma nu, fick precis sms från thailand och dom ligger och solar och badar i värmen.. en drink eller två slinker nog ner också?! Men jag är inte avundsjuk, nejnej.. inte nåt! :P

ska göra mig iordning nu och fixa till det lite här, sen höra av mig till emelie o hoppas på att få träffa henne o nina en sväng idag!

ha en fin dag vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0