Håkan Hellström!!!

herregud vilken nostalgi. jag älskade, (och ÄLSKAR fortfarande märker jag nu) Känn ingen sorg för mig Göteborg- skivan. den är underbar! Kom precies hem efter en go rödvinskväll hos emelie o isac, där även nina var som jag tycker så mycket om! det är inte så ofta man ses längre, så det är så kul! Puss på er tre, ni är så fina.

nu sitter jonas och äter våfflor och jag sjunger för fufllt till håkan!
imorgon eller nu egentligen fyller camilla, min underbara vän år! GRATTIS sötnos! Imorgon är det fest och det ska bli så härligt! Puuuuss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej söt! Vad roligt att ni var här ju! det var trevligt vare! :) tycker vi skall ses snart igen!? Kraam

2009-03-29 @ 20:24:45
URL: http://mlik1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0