Fredagskväll

Inte varje fredag som jag sitter själv & har myskväll framför tvn.. har nog inte hänt på flera månader. jonas är hos andre och spelar tvspel & jag kom hem från akutmottagningen för en stund sen, har känt mig krasslig ett bra tag nu till o från & men nu idag trodde jag att jag hade fått en halsböld igen, men icke tydligen.. dom skickade hem mig & sa att jag ska uppsöka läkare på måndag igenom det inte är bättre.. suck. jaja vore ju himla skönt om jag slipper!
hoppasälsklingen kommer hem snart.. sitter själv hemma hos honom..o äter creamy cheesechips och dricker cola i glasflaska! det är det bästa.
bara skit på tv dock. jaja, får väl läsa lite bloggar!

vad gör ni ikväll hörni? hoppas ni har skoj! :)

Puuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0