Söndagsparty

Hejhej! Kommer precis hem från moa & pernilla, har kollat på Film.. Nyckeln till frihet, hur kan jag ha missat den filmen? Var ju helt underbar! Helt klart en av de bästa filmerna jag sett.
Sålde fransskorna till Pernilla också, toppentoppen! :)

Nu ligger jag i sängen o ska kika på Söndagsparty, Mikael Persbrandt och J.D från Scrubs gästar ju idag! Gryyymma gäster. Sen ska jag sussa, för imorgon bitti ska jag upp tidigt o gå till salongen med mamma som ska fixa mitt hår lite grann!
Efter det kanske Emelie vill ses på en fika eller nåt? :)

Puss & godnatt kompisar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

heej söt!!! Jag svarade dig i min blogg nyss, Vad lustigt, jag gick förbi din mammas salong idag tidigare, men det var tomt och mörkt??Vad gör ni därinne egentligen??:P Jag vill jättegärna ses, men just nu är jag lite lat för jag nyss var ute, men fika..låter mysigt! kanske idag, eller kanske imon? Puss

2009-05-11 @ 13:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0