fuersta advent

hoppas ni haft en mysig söndag, första advent & tomteparad & allt! tyvärr missade jag allt sånt idag eftersom jag har jobbat.. ingen jätteförlust dock! var & tjänade pengar istället, då känner man sig alltid bra! igår var en slappdag rakt igenom.. lite bakis pallrade vi oss iväg till jysk+öb och sen åt vi supergod middag hos jonas föräldrar! kyckling & chevreost bland annat,, mm. sen blev det hem & pynta lite inför julen. blir nog inte så mycket dock.. lite julstjärnor i fönstren och en o annan tomte. har tjatat på jonas om julgran men han nappar inte riktigt på den idén tyvärr.
kanske köper en och ställer på balkongen dock & piffar till den med lite belysning & fint!

jaja.. fredagen i göteborg vart kul! blev inte riktigt som vi tänkt oss dock, men det gör ju ingenting! hann tom sista tåget! inte illa.

imorgon bitti kommer alexandra hit & då ska jag färga hennes hår sen får vi se vart dagen bär!

puss på er, nu ska jag titta på dexter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0