godmorgon!

halv ett är klockan & jag gick precis upp.. vart på bio i natt & vart inte hemma förens 3 så var behövligt!
alltså. what to say??? TWILIGHT & NEW MOON säger jag bara. så löjligt bra. blir helt fnissig när jag tänker på dom.
tycker tvåan var bättre än ettan på något vis också. faktiskt. fast iofs, dom är grymma på olika sätt.

SEEEEEEE DEEEENNA!! alla som inte har gjort det!

men nu ska jag äta lunch/frukost & sen ska jag till jobbet med 3-bussen så jag är inte hemma förens lite efter 9 ikväll! efter det blir det nog resten av idol & lite vin??


Puss ciaao

Kommentarer
Postat av: moa

på söndag då äntligen ska ja se den! jobba lugnt ikväll..puss

2009-11-20 @ 17:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0