if i were a boooy,,

Håhåjaja, idag ser jag ut som en pojke!


jonas är i skolan & här sitter jag vid datorn & har tråkigt. men orkar mig inte ut i detta väder heller.. varför måste det regna?? kan det inte vara härlig & fin snö istället! vore mycket mysigare.

har lyssnat på hugos underbara låt hela morgonen och gråtit en skvätt, saknar min fina vän så mycket, hon finns numera i oslo. men jag ska snart ta mitt pick & pack o hälsa på henne så fort som möjligt! helst nu innan jul förstås vore ju fint.
åååh
kan inte länka till låten här på sidan nu, hade velat det! så ni alla får höra så gulligt!

NU kom jonas hem som en fin överraskning! Puss cilli






Kommentarer
Postat av: moa

å min gullunge!! jag saknar dig också!!!! KOM HIT NURÅÅÅÅÅ så ses vi snart, looove

2009-11-21 @ 12:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0