klipp

såg ett klipp från en film precis som jag måste se! Drag me to hell, en skräckis som faktiskt verkar riktigt scary!
måste också se This is it, på bio förstås.
och såg ju Twilight för första gången nu i lördags, omg, säger jag bara. i samma sekund vi satte på den hade jag redan en biljett till premiären till Twilight - New Moon den 19e november! skall bli bra.

jobbade hela dagen igår och nu slappar jag lite innan jag ska iväg igen. börjar 15.00.. ska hinna duscha o fixa mig så skall ta & sätta igång nu.




Puss till er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du fåpr inte glömma 2012!!! den filmen kommer vara gryymm.... pusss

2009-11-02 @ 11:34:24
URL: http://mlik1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0