bäää

hallå i stugan! nu sitter jag här igen och töntar framför farmville, läskigt hur beroendeframkallande det är! ska strax gå hem och äta potatisgratäng och sen blir det stan igen.. jag & jonas ska gå och hämta tapeterna han beställt, så även köket kan bli fint! så vi kan bjuda hem våra fina vänner på middagar! :)

igår gick jag & mamma o emelie ljusrundan, var några grejer som var fina, men annars tyvärr inte så mycket att hänga i granen i år tycker jag! däremot är det trevligt att cafeerna har öppet länge ju, såg även att MangIamo hade öppnat igår och det såg himla mysigt ut verkligen, så kanske blir en liten pizza där ikväll? får se!

nä, nu kurrar magen! Ciaaao!





jag & milla på hotellet i fredags, hade sköj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0