hej igen kompisar,

har städat lite på mitt rum precis.. & bäddat rent! var på gina tricots "vip-kväll" förut och shoppade en fuskpälshalsduk typ, behövdes verkligen! melina var med också, & innan var vi här för hon klippte sig och färgade håret hos min mammi. & det blev så fiint! lite page & väldigt ljust o fint!

men nu ligger jag i sängen & har det gött. brickbordet med datorn på & goa kuddar. åt precis en bulle & ett glas mjölk, gott. visst??

har sjukt ont i armen nu, kan knappt skriva på datamaskinen!! men vad gör väl det? jag ska titta på gossip girl & andra avenyn nu ändå!

imorgon blir det jobb ett par timmar, ihop med Therese. ska bli skönt! & senare på kvällen är det Camillas tur att få hjälp med håret & till det blir det nog ett glas vin eller två! :)


Puss på er! ciaooo,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0