hola at ya!

godmorgon! jonas sover, det är tråkiiigt. men snart ska jag gå hem & fixa iordning mig en snabbis för att sen åka till lager 157 med camilla & emily! har inga pengar, så ska inte handla dock. om jag inte hittar något VÄLDIGT billigt förstås! :D


fortfarande ont i armen, stor hård varm bula och får sjukt ont när jag sover.. blä
& igår såg vi en grym film, liite töntiga inslag i den, MEN tror inte det hade gått att göra på något annat sätt nästan. den hette iafl Knowing, med Nicolas Cage!


ojojoj, ikväll är det idol också. rocktema hörde jag! blir väl trevligt!
undra om man ska träffa emelie & isac eller hur det bliir??:) vi hörs sen kompis!


nu ska jag väcka jonas! Puuussss so long


Kommentarer
Postat av: Anonym

cuillii gull! såg du att jag hade svarat dig i min blogg? vill ses!!! kanske kan ni till denna helg?? ;)

pusss

2009-10-24 @ 17:30:22
URL: http://mlik1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0