jiha!

hejhej!
sitter med färg i håret, igen!! går ut sjukt fort på mitt tidigare blekta hår, men nu kommer det nog hålla ett tag hoppas jag!

skall strax käka lite lunch och göra mig iordning, ska jobba ikväll, jobbade igår med och det känns väldigt skönt. man känner sig iafl lite nyttig! börjar 16.00 så ska ta bussen om inte allt för länge..


har lite småpanik här faktiskt, på måndag skall jag vaccineras mot den fasansfulla svininfluensan, jag måste. jag är ju i en riskgrupp!
är väl säkert bra och såklart vill jag ju inte bli sjuk! MEEN, MEN, MEN jag som svimmar av stick i fingret och hatarhatarhatar sprutor känner mig inte så pigg på att få den där grejen i armen på måndag :(
jag vågar inte! uhhhh

hur som helst, snart kommer alexandra hem PÅ RIKTIGT och det känns sjukt. inte sett den lilla pluttan på över ett år! tiden går fort, visst? skall bli så mysigt att träffa dig om typ två veckor! hih!


imorgon, ja, då är det förstås Idol igen, och denna gång med michael jackson tema. Kan ju inte bli bättre!

nä nu ska håret sköljas! ciao sålänge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0