mitt i natta! & vandrande pinnar!

mitt i natten sitter jag här som vanligt.. når en gräns vid typ 01.00 och efter den kan jag vara vaken hur länge som helst, väldigt jobbigt oftast. men har precis kollat på gossip girl, intriger, intriger säger jag bara! utan att avslöja för mycket så har precis Hilary Duff entrat serien, tyvärr tycker jag, aldrig precis varit något fan, fast kan nog ändå bli något bra utav detta, tror ni inte??

kom & tänka på ett utav mina gamla husdjur nu, nämligen Vandrande pinnen, jag hade ungefär 100 stycken då dom la ägg precis hela tiden, hade en fin liten rosa bur till dom, med lufthål givetvis så jag inte skulle ta död på dom, problemet var bara att bebispinnarna var så små så dom kom ut ur lufthålen och kravlade sig på något märkligt sätt heeeela långa vägen från mitt skrivbord på mitt rum, på övervåningen ner till förstavåning och in i köket, och sen rakt in i brödpåsen. HAHA, carro vart mindre glad den morgonen vill jag minnas.. MEN, nog om det. Det är oavsett ett mycket konstigt djur, ett av de konstigaste och roligaste jag har hört talas om iafl, TILLS NU!!! dom har en släkting....

...trumvirvel....jag ger er;




















DET VANDRANDE LÖVET!!!! hahaha



så här såg mina fina husdjur ut,



hahah, nej nu är jag övertrött! ZzZzzZzzzZz Godnatt! Puss




Kommentarer
Postat av: mlii

FYfan vad grose!!!! :D haha!

2009-10-08 @ 10:44:02
URL: http://mlik1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0