röttröttrött

freeedag!! är det inte härliiigt??! :) skönt väder också.. & här sitter jag med hårfärg i, igen.. det röda släppte så fort så får ju änna fixa till det!! just nu ser jag ut som en morot i huvudet, så får hoppas att det rödar till sig en aning?? mamma är inte hemma så blev en liten egenfix.. blir nog bra!!
mahognykoppar blev det iafl! blir nog ungefär som när det vart nyfärgat!


vad händer ikväll hörni?? vi vill inte bara sitta & uggla!
idol är ju givet iafl, men sen då?? & vart ska man se det?
min favvo erik ska sjunga en grym låt! Leave a light on med Belinda Carlisle!! kommer bli najs


återkommer..
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

cilli!!! Flåt att jag inte skickat tillbaka på sms:et igår! jag var ute på stan och hade som vanligt inte pengar på mob, sen så var jag inte hemma först än ganska sent..och då kom jag på det igen, vi hade jättegärna velat umgås ju! men isac jobbade över,, så allt blev så sent. När kan ni igen? ;) puss

2009-10-10 @ 11:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0