sundayyy

hej &hå!
helgen har varit braa, träffade på syster carro, sarah som var på besök i stan & emelie & lilla havanna i fredags, tog en fika på eksteds,mysigt! sen blev det lite öl här hos jonas & sen vidare till hotellet, där jag vill minnas att jag hade väldigt kul! :P

& idag fyller Mille 2 år, GRATTIIIS sötnosen,. och igår var vi där på kalas, åt massa smörgåstårta & gott. sen blev det slappkväll.. det var väldigt skönt!

nu vet jag då inte vad man skall hitta på?? kanelbullens dag, kanske skulle man baka? eller bara gå & ta en bulle på stan?? :) låter nästan bättre.


& måste ju också följa upp mitt idoltönteri här på bloggen. funderar på att bojkotta det, camilla är kvar och jon åkte ut? helt ärligt, vad är det för fel på folk?


nä, nu blir det dusch! Puuuss
Ciaaaaaaaaaooo!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0