tjena

guud vilken trökig dag, vädret åtminstonde. vad skall man hitta på?
är avis på carro & stefan som befinner sig i israel i nästan två veckor.. gud vad skönt! vill också


gick upp tidigt, för att göra mig iordning och gå och vaccinera mig mot grissjukan..men har funderat fram & tillbaka på detta.. vill jag vaccinera mig?? is it safe?? och allt det där. att jag som sagt är sjukt rädd för sprutor gör ju inte saken bättre.. SKA MAN??? vill ju inte bli sjuk i influensa, men inte av vaccinet heller. åh.
men med astman ska man egentligen absolut göra det, så inte lungorna slås ut. blir nog så..
ska ni vaccinera er när det kommer till er vanliga dödliga??

tråkigt ämne, men är verkligen riktigt kluven! jävla pandemi

måste verkligen ha nya skor! har bara jättevarma kängor och typ, sommarskor.

har hittat dom perfekta, dock kommer dom inte ut i butik förens om typ 3 veckor, och det känns ju lite sent förstås.
går inte att lägga upp bilden dock.. tookigt!
jaja


nu blir det duschen & mentala förberedelser för eventuell vaccinering!! buuhuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0