underbar dag!

vilken häärlig dag, kallt och sol! riktigt kallt dessutom, höll på att frysa fingrarna av mig när jag cyklade hem!
camilla hörde av sig här för en stund sen & vi åker till allum om en liten stund, var jättelängesen jag vart där så blir mysigt!

tapetseringen igår gick suuperbra! jonas mamma vart en riktig klippa på det där :) & jättefin tapet verkligen!
det hade torkat upp riktigt bra också, inga fläckar och inga bubblor!
vi fixade även till tabben på den tapet som jag & jonas satte upp för ett par veckor sen! så nu syns det inte alls!

ja, nä. nu måste jag ha ett jobb. måste.ha.ett.jobb. fan, vad som helst! nästan.
har redan provat på telefonförsäljning och det var kul första dagarna när man fick roliga uppdrag och mycket pengar, mindre kul sen när man bara får lön per provision dock, en dag jobbade jag en hel dag för typ 20 krs lön! det var värt-- tyvärr finns det typ bara såna jobb på arbetsförmedlingen. MEN detta skall lösa sig. ska hitta på något bra


nä! nu skall jag gå. Puss ciaoo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0