uppe med tuppen!

gick upp med jonas idag, vid 7.. skönt att komma ihop i tid, men framför allt nödvändigt eftersom jag har en viktig grej jag måste göra nu här inom den närmsta timmen! vad kanske ni får veta sen. hoh!
har kollat Vakna med the voice, gillar det gänget! Idag var min favorit Calle Schulman där också! han är la härlig


har så ont i min arm nu efter sprutan!! igår kände jag ingenting i armen men idag är den en stor varm bula som gör så ont! blev sjukt yr och snurrig när jag hade tagit den igår föresten, hörde & såg ingenting på en liten stund! men nu vart det gjort och jag slipper, förhoppningsvis denna Nya Influensan!

hohojaja,,

nu ska jag ut en snabbis sen skynda mig i kläderna & sminket!

Pusspåer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0