glad påsk!

till er mina fina vänner! :) hoppas ni får en mysig helg..
jag & jonas är lite sega idag efter gårdagens bravader, så har ganska nyss ätit god frukost & kollat på; På rymmen med Pippi Långstrump! så mysiiig film!

ikväll ska vi ut & äta, vart har vi dock inte bestämt ännu.. får se vad man blir sugen på sen! :)
ett alternativ är ju Musses, där ingen av oss någonsin har ätit??! märkligt med tanke på att vi bor precis vid musses,, :) vet inte, men av någon märklig anledning blir jag aldrig sugen när jag läser deras meny?? men alla säger ju att det är gott så kanske blir så..

ska jobba imorgon kl 7.00 så blir en hyffsat lugn kväll iafl..

Puss på er!,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0