haudiii!

ååååh är så tröttttttttttttttt, känns som att jag har jobbat 10 dagar i streck. fastän det bara är en dag & en natt. visserligen på samma dygn, men ändå liksom. har varit ledig idag iafl, men imorgon bitti bär det av igen! himla glad att jag får jobba iafl! sen är det en ledig helg, undra vad som sker?? melodifestival & lite gott lär det väl bli iafl..

är hemma & mellanlandar lite, hämtar lite kläder & så inför imorgon.. har inte varit hemma på 4 dagar för mamma har varit sjuk, har hållt maj borta. HÄHä!

mitt hår har äntligen kommit idag, färgen är tamejfan typ EXAKT samma som min egen, mellanbrun heter den, fast jag är ju änna redhead?? men himla bra iafl. skulle nog haft två paket dock, till mitt hår.. men ser bra ut trots allt! klippas till måste dte ju förstås, men inte alltförmycket, vill kunna göra kul frisyrer jöö! då krävs det lite längd!

bild kan tänkas komma om stund för den NYFIKNE!!


Puuusss pååå,er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0