Seeeg

Hej vänner! Idag är jag seeeg, jag är sjukt hes också.. tappar rösten helt lite titt som tätt.
emelie & barnen är här..har precis ätit hemmagjorda hamburgare, NOMNOM!

följer upp lite här med löshåret, som FORTFARANDE inte har dykt upp. du hade tur du emelie som fick det på en gång, det tror jag! MEN, hörni. jag överlever utan ett tag till!'


påtal om emelie, så GRATTIS på 25 årsdagen! Hoppas du får en underbar dag & att vi kan ses snart allihop.


nu ska jag göra mig iordning, komma i lite kläder så jag kan gå uuut,.
Puss till er.






Kommentarer
Postat av: emelie

Meen ååh! Taack gulliii du!:D

men vad konstigt med håret ditt?? det måste ju blivit något fel nästan..för man kan ju kolla upp där på tradera vad säljaren fått för kommenterar osv..och hon var jättepoppis och alla skrev att dom var nöjda med tid osv...jättetåkigt att du inte fått det ju:(

2010-02-09 @ 11:21:17
URL: http://mlik1.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0