godmorgon,

idag vaknade jag sent.. typ 12. brukar inte gå upp så sent, men ibland kan det vara skönt vetni! fast har fortfarande inte klätt på mig eller gjort mig färdig.. måste göra det nu!

vad skall man hitta på idag? jag hade ett förslag på att åka lite härlig pulka ikväll men vet inte om någon nappar!
annars blir det kanske bio, sherlock holmes isåfall. vi får väl se!

har föresten bokat resa till fjällen nu, v 10 bär det iväg! så det är ett tag kvar men längtar såå! självklart vill man ha sol & värme också.. men det går inte att jämföra en fjällsemester med ett solsemester,. så solen får jag vänta med lite till. vi är många som åker, så det skall bli grymt!


bild från tisdags... orkar som sagt inte ta bilder längre, jättetrist. fast det är mest för att mitt minneskort är fullt & jag inte orkar lägga över bilderna till datorn. webcam 4 the win!




NÄ, nu blir det en uppryckning här!

Adios,puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0