Haudiii!

Nu är jag hemma en liten stund innan det är dags att gå på 40års fest! min älskade morbror fyller år. & det gör även niclas så ikväll blir det nog att fira honom lite grann också.
insåg precis att jag har typ 0 kr på mitt konto tyvärr. så blir nog inga utsvävningar :D

imorgon blir det äntligen lite jobb!

vann min första traderaaktion igår! tänkte prova på lite löshår, har ju aldrig gjort det & man har ju ändå testat typ allt annat liksom!  är trött på min mellanlängd nuu.
sånt här svallande hår kommer jag ha sen ;) haha.






Pussss vänner.
ha en fin lördag!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det ser jättefint ut!

Jag älskar tradera, har handlat alldeles för mycket därifrån nu.

2010-01-18 @ 13:37:18
URL: http://www.syfroken.se
Postat av: Anonym

den där färgen kommer säkert bli helt grym till ditt hår!

2010-01-18 @ 20:43:46
URL: http://mlik1.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0