heejjjo!

ååh är sååå osugen på att åka & jobba kväll. är trött på att jobba kvällar! får aldrig jobba dag ju, grrr!
är också trött på keeeeringen på No.14 som inte skickar mitt paket. tydligen har mitt löshår "tagit slut", jag undrar hur någonting som jag vann på aktion kan ta slut helt plötsligt? mycket märkligt. hon sa att det kommer senast på onsdag i nästa vecka men det får vi se då.

verkar inte heller på något oslo i helgen tyvärr, riktigt trist! vi vart så sugna påå't ju!
men istället blir det nog göteborg med mamma, emelie & carro. får se!

imorgon är det iafl fredag & jag är ledig, ska bli underbart!

Puuuss till er, nu går jag till tåget i det fina vädret!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0