heii

hittade en bild från något rajraj för ett par veckor sen! mellis är fin!


när jag kom hem frn jobbet idag hade mamma städat lite på mitt rum, eller röjt ut deras skit härifrån. har blivit lite av ett förråd här när jag inte har varit hemma så mycket. MEN NU är det så mysigt här! hon har bytt plats på sängen också och jag ääälskar att sova på nya sätt!! nybäddat & härligt är det också!

ligger & läser bloggar.. herregyyt, vad är det egentligen man inte kan få nog av? jag läser kanske 30 bloggar om dagen. INTE ALLTID givetvis, det har man ju inte alltid tid med, men jag har ett system på det så jag inte ska missa någon av favoriterna. haha. jag läser många vettiga bloggar visst, men herreguuud vad mycket skräp jag läser!! vissa bloggar förstår jag inte hur jag kan ha fastnat vid.. MEN men, det är väl något av ett beroende, och det är också väldigt avkopplande ibland måste jag säga.


mitt hår har inte dykt upp idag, hoppas att det kommer imorgon. är riktigt sugen på att testa det nu. & hoppas det är rätt färg.. tur me en mamma som är frissa annars förstås!


imorgon kommer finaste farmor& farfar hit och klipper sig & fikar & myser!
puuss, godnatt,



Kommentarer
Postat av: melina

haha, vad e det för kort:P vad e det för hår du tjötar om att du köpt?

2010-01-20 @ 11:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0