hej mitt i nattaaa!

sitter & surar för att mitt paket från tradera inte har kommit ännu. kommer det inte imorgon skall jag lämna det sämsta omdömet everrrrr till henne på tradera!!!! ;)
betalade för nästan två veckor sen & har t.o.m ringt & pratat med henne, men hon var icke lätt att prata med inte!


Anyyyyhooo! :)

imorgon ska jag jobba hela långa dagen.. men blir kul, ska jobba med hanna & therese! :) & bibbi förstås.'
i helgen blir det antagligen oslo, ska prata med moa & höra om det är ok först bara, men blir skööönt att komma iväg ett par dagar.

vi har möblerat om & tvättat & städat hemma i jonas lya idag.. var välbehövligt & nu har vi två soffor istället för en så nu får några fler kompisar plats! :)


nääää. nu blir det ett par avsnitt av paradise hotel sen nana!
ciaaao admigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0