måndag,

haudii mina vänner.. idag har jag bara umgåtts med min älskling, kom precis hem nu.. är aldrig hemma längre så faktiskt är det himla skönt!
inte mycket har hänt idag, men chinamat fick vi i oss iafl! det var faktiskt mycket gott,fast fick ont i magen direkt efteråt. hmmm, kanske är det därför jag aldrig äter det??

jag är sjukt rastlös.. vill jobba. har inte ens någon ork att söka jobb för tillfället. är inne i en svacka, skulle behöva något helt nytt, tror jag.
har inget jobb uppskrivet på hemsjö för tillfället heller, men dte kommer så småningom!

har läst i massa tidningar idag, om resor bland annat, fanns massa intressanta ställen som man såklart ivll åka till.. men läste även en hel del om kroatien & favoriten hvar och åååh vad man längtar tillbaks då. i sommar blir det så, sa vi! kroatien är allt bra vajjert..

imorgon åker carro & stevestrange till florens, fusk! är nog himla fint där. HA DET SÅ GÖÖÖTTT! puss till er!


hm, lite besviken är jag.,

nog om det.

nu blir det facebook & onödigt läsande på skräpbloggar! SKÖNT skare bli!"

kram,natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0