proppmäätt,

jaa hörni, proppmätta ligger jag & melina på varsin soffa & kollar tv.

har lagat potatisgratäng o fläskfile, med massa goda vitlöksoliver & mögelost... mums!! finns typ inget godare ju,
har även kollat på filmen Farsan.. den hade sina glimtar, annars en vanlig faresfilm typ. men lite kul vart den allt!

& klockan 21 kommer Flyga Drake, undra om man skall se den kanske? den ska ju vara himla bra.. den går dock på tv4, & hur kul är det egentligen med typ 30min paus mitt i filmen?

imorgon blir det jobb igen, & varje dag resten av veckan typ.
har ju varit ledig nu, i 3 ½ dag.. men knappt en enda solstråle har jag fått på mig :(
regnregn&massaregn.. verkar dock som att det ska spricka upp tills imorgon, men inga 35grader inte! villha väääärmen tillbaks!


men nu ska jag ut en sväng. PUSSSSSpåer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0