underbar kväll!

kom hem från maxi för ett tag sen.. har handlat blomsterlåda & lite fint till jonas balkong & har varit där & satt upp den medans han är på jobbet, hoppas att han blir glad när han kommer hem sen & ser det! Har även diskat & städat! JAG ÄR EN SNÄLL EN JAG!

fick även ett litet ryck & nu sitter jag här med färg i håret, - igen.
jag får se hur det blir om en liten stund, lite experiment med färgerna, & ni får se hur det blev sedan eller nåt! :) för så fort jag är färdig med detta ska jag hoppa på cykeln igen & ta ett kvällsdopp. det var tydligen 26grader i lilla gerdsken igår kväll? underbart härligt! sommar...

imorgon bitti blir det jobb igen,går fint det! idag var vi nere vid sjön & fikade med våra fina pensionärer!

PUSS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0