hej vänner!

ÄR som vanligt rätt stillastående på den här bloggen... haha.
har inte haft tid sen jag kom hem i torsdags! eller har haft bättre saker för mig, rättare sagt... :)
hopppas ni har det braa!

men i grekland var det underbart iafl, skööönt att bara slappa med sol & bad. & god mat,. har inga bilder här på denna datorn, men skall visa er senare! :)

vaknade sent idag, & är jättepollenallergisk & känner mig slö.. men ska göra mig iordning nu sen hälsa på syster & barnen en snabbis innan jag ska jobba vid tre-tiden..


såg föresten att mitt mmsinlägg hamnade på sniskan, men gud vad glad man blir av fina blommor! lyser upp hela lyan ju.


Puss till er, cillen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0