kvällen!

God kväll hörniii!  sitter & lyssnar på goa robynlåtar & försöker städa på rummet, behövs verkligen vill jag lova!
haha, tror ingen kan förstå hur det ser ut här... blä!

i helgen har vi befunnit oss i ludvika på ett jättefint ställe med jonas härliga släktingar! hade hyrt ett stort vandrarhem som låg precis vid en jättefin liten sjö.
vi hade faktikst fint väder hela dagen igår & det blev grill,bad,kubb & brännboll! himla mysigt måste jag säga! :)
men skönt att vara hemma igen ändå. imorgon drar min jobbsommar igång på riktigt & den börjar hårt måste jag säga! börjar 6.45, så blir att rulla ur sängen tidigt.

& snart midsommar! ska bli så härligt, då är jag ledig fredag,lördag,söndag & vi tar våra fina vänner & åker till jonas sommarstuga i lysekil för sista gången antagligen.. hans föräldrar har köpt sommarhus på brännö istället! INTE FY SKAM DET HELLER måste jag säga! :) ÄLSKAR brännö.. där alla åker på sina flakmoppar & dansar på bryggan!

joo, men midsommar i stugan blir fint!

gammeeel bild på oss, från 2006!på väg ut mot brännö!



NÄ! nu ska jag sätta sprutt här! Puss,natti!

Kommentarer
Postat av: syster e

Hehehe, så små och gulliga ni är :)

2010-06-22 @ 23:42:57
URL: http://ejjjje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0