night!,

hej på er, kom nyss hem efter första onsdagsklubben på hotellet, har haft kul men man hade så mycket roligare där förut?? inte så konstigt kanske.. men vart har alla tagit vägen??
träffade lite folk jag inte har sett på länge, bland annat jocke!, vi sa att vi skulle ses tillsammans allihop en dag emelie?? :)


har fortfarande inte lagt in greklandbilderna på datorn,.. men imorgon skall ni få se! är jättetrött så nu ska jag sova himla gott.

nästa vecka kommer både moa min moa & anders min vän hem! det skall bli en härlig reunion. :)


Puss & godnatt till er, cill.



Kommentarer
Postat av: emelie

ååh?? jocke godingen!! :)

självklart skall vi ses allihop! jag får dricka öl numera också ;) hihi. pusss

2010-06-10 @ 08:46:28
URL: http://mlik1.blogspot.com
Postat av: jonatan

man kan inte jämföra hotellet med ståuppkomiker roasten vi var på igår, mycket bättre ;)

2010-06-10 @ 17:26:43
URL: http://periodviskreativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0